Brev:
D-dråber
13. august 2009
Alder:
2 mdr.
D-dråber
Hej Helen!
Nu har jeg efterhånden fuldt din side og læst mange af dine besvarelser gennem de seneste 3 år og 2 børn og nu synes jeg det var på tide selv at "komme ind i kampen" :o)
Jeg har for 2½ mdr. siden fået endnu en dejlig datter som desværre siden den dag hun kom til verden har været meget urolig og grædt mange timer dagligt uden undtagelser :(
Jeg har ved at holde pause med hendes d-dråber oplevet en forskel i hendes trivsel, altså hun virker meget rolig og tilfreds dagen efter jeg er stoppet og så snart jeg giver hende dem igen starter skrigeriet.
Jeg har hørt at man som et alternativ kan give noget der hedder acd-dråber der er baseret på vand og ikke olie men da min datter er flaskebarn har jeg samtidig hørt at man ikke må give disse acd-dråber til flaskebørn da de så får for meget a-vitamin. Er det korrekt?
Eller må jeg gerne forsøge at give hende dem selvom hun udelukkende får flaske?
På forhånd tak og glæder mig til at høre fra dig :o)
Hilsner fra Johanne